10 december 2008

Fabulous food

Voor de bak-uitdagingen van de daring bakers heb ik nogal eens ingrediënten nodig die in het buitenland makkelijker te krijgen zijn dan hier. En dat geldt vooral voor Golden syrup. Soms kun je het eenvoudig vervangen, maar als de textuur of het suikergehalte belangrijk is, zoals bij toffeerecepten, dan wil je toch liever de originele ingrediënten gebruiken.
Ik had al verschillende tips opgevolgd en bij diverse winkels gezocht, maar de echte Golden Syrup had ik nog niet gevonden.
Tot ik op een internetwinkel stuitte, waar dit blog naar is genoemd. In Delft zit
Fabulous Food, een winkel die engelse producten importeert. Handig als je een high tea houdt, of als je recepten van Jamie Oliver maakt. Of lid bent van de Daring Bakers, dus :-) Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het... chutney, sponge pudding, fudge, caster sugar, scone mix.... En voor mij dus Golden Syrup. En cream of tartar (cremor tartare). Ze versturen alles maar je kunt het ook ophalen in Delft. Kortom, een aanrader!

Geen opmerkingen: